MIN HELG

I fredags var jag ledig vilket var sååååå skönt! Jag vaknade av mig själv och åt lite frukost och mötte sedan upp Elisa och Wilma på gymmet och vi körde ett killerpass i magen&ryggen. 
sprang även runt på nåra ärenden på stan och fick med mig lite nytt hem.
 
på kvällen åkte vi till ett läger med gamla konfagruppen och v hade jättemysigt! Kom hem i lördags och då sov jag en stund pga knappt någon sömn på lägret. På kvällen sen drog jag och mina classmates upp till Freddie där vi åt tacos, drack te och myste.
Idag har jag jobbat och nu ska jag sätta mig med plugget en stund... har jättemycket att göra, snaaark! 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype