ALWAYS ON THE RUN

var verkligen på språng hela dagen igår. skolan till halv tre och sedan till stan för att hämta ett paket och uträtta en massa andra ärenden. Åkte direkt från stan till Wilma där vi spenderade kvällen och natten.
Min kväll var verkligen super!! Hade årets kväll med mina fina klassmates + några fler, kvällen började tidigt och den bjöd på musik, god dricka och en jäklans massa dans! 
Svinnöjd efter kvällen ligger jag iallafall hemma i min säng nu efter en lång bussresa och en riktigt skön dusch. Ska snart iväg igen för att kolla på när mina kompisar splear handbollsmatch så måste fixa tll mig lite! 
Hoppas ni också hade en grym fredagskväll! 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype